Nuffnang Ads

Mohd. Razib & Azizah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 7, 2011

berhijrah?

Alhamdulillah..
hati amat senang sekali. almaklumlah..dah pindah ke rumah yg baru **rumah sewa ya..hehe**belum beli rumah lagi.. =) lokasi bg sy startegik utk kami suami isteri pegi bekerja...sebab sy bekerja di mutiara damansara, **akan berpindah ke kota damansara** sedangkan suami tercinta bekerja di putrajaya..>>utara..selatan<

ye. memang rumah yg sebelum ini kami duduki amat la selesa sekali. tak. bukan sekali. tapi berkali-kali.hehe. bertempat di presint 11, putrajaya..sangat tinggi iaitu tingkat 10..tapi ade pengangkutan naik laju = lift!haha..tapi, amatlah tinggi kos perjalanan utk sy pergi bekerja..minyak+tol+yang penting MASA.hmmm...

rumah yg baru kami huni terletak di saujana putra. bukan 2 tingkat atau 3 tingkat. malah ade 4 tingkat..hehe..besar kan? ;p dan sewanya pun amat murah. yg penting, sy keluar rumah terus ke highway, easy acces utk pergi bekerja... =) tol?kurang rm2 dr sebelum ni tau!pegi balik save rm4.hmmm ;p

sebenarnya, sy sangat la xsampai hati nak biarkan en, suami pergi bekerja jauh..memandangkan die menunggang kuda hitamnya yg tidak berbumbung..bimbang akan kesihatan nye nnt bila masa hujan panas.. :( tapi...mcm mana pula kami nak menyimpan utk masa depan anak2, bile rumah yg disewa agak tinggi harganya n kos penangkutan juga tinggi>?hmmm...sy juga xmau membebankan die... :(

sangat beruntung mempunyai seorang suami yg bernama mohd. razib abd samad...terime kasih abg sbb pindah ke rumah yg lebih memudahkan sy sebenarnya...sangat2 terima kasih.xtau nak cakap mcm mane.nak nagess!huhuu :'(

penghijrahan kami xla sejauh mane...lebih kurang 20km dr kedudukan rumah asal.hehe..mudah2an Allah akan memberi kami rezeki yg melimpah ruah selepas ini..amin...ya Rabbal Alamin... =)






No comments:

Post a Comment