Nuffnang Ads

Mohd. Razib & Azizah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 21, 2011

Teaser ~ Semoge Berbahagie Selamenye.. ;)

Ya Allah...semoge kau limpahkan kepade kami kasih sayang dan rahmat Mu selamanya..amin...






Monday, March 7, 2011

diy yang hampir berjaye di saat2 akhir! weeee ;p

Bismillah....

hmm...dah tinggal 4 hari je lagi majlis..mcm xsangke pun ade..mcm berdebar..mcm2 perasaan skrg..huhuu!tapi sampai harini masih bekerje..haha,tp, jgn ditanye la dalam hati ni...dah xde perasaan nak kerje dah...dah ingat nak CUTi je..maklumla...bukan senang nak dapat cuti kan... ;p

bawah ni nak tunjuk sket...diy yg xberape best dr i..huhu...haritu kerje hr sabtu...ular2 je..pastu buat la mineral bottle ni...design n print n gunting n tampal..haha...yg ni i buat utk meje VIP je..utk makan beradab... :)

haa...ni dia salah seorang pembantu sy yg setie...hehe :)


ha...yg ni pulak guess book diy sye..hehehe...ala2 gedik santai kan...bind biase je ;p

owhhhh...sudah2...rase sgt berdebar!huaaaaa ;p