Nuffnang Ads

Mohd. Razib & Azizah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 25, 2011

Undangan Ke Majlis Kesyukuran =)

Assalamualaikum...

Alhamdulillah...masih dikurniakan sehari lagi untuk bernafas di muka bumi Allah... :)
harini, rase tenang, rase syukur..segala masih berjalan dgn lancar, cume kdg2 tu tergigit jugak lidah..hehe =)..

insyaAllah...lagi 14hari status i pun akan bertukar jadi puan..haha..seram2 sejuk pulak nak menanti hari tu kan..so dikesempatan ni, nak bgtau la..n nak menjemput semua utk hadir ke majlis sy pada 13 mac 2011 (Ahad), bertempat di Kg. Sijangkang...**sile scrool ke bawah utk melihat map okehh... ;p ingat tak, haritu i ade upload pasal kad kawin yg i DIY kan tu??hehe..itulah kad die.. ;p

Sekarang ni memg sgt gigih utk menyiapkan senarai jemputan, mane yg nak dijemput..mane yg nak di pos..hehe...rase mcm dah prepare awal...tp xsiap2 jugak..nak last minute gak kan....tp don't worry..sempat...sempat... ;p

okehh...jgn lupe, kalian dijemput hadir tau..xkisah la followers ke...silent readers ke...n doa dari kalian sy amat hargai..n juge mudah2an...Allah permudahkan urusan kite di dunia n di akhirat nanti..insyaAllah... :)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hahaha...nak jugak 'interprem' muke sndri dulu..n my future roomate ;p ishhh...malu pulak!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




InsyaAllah...dengan doa restu dari semua, akan dipermudahkan lagi n mudah2an majlis ini akan diberkati Allah SWT n berjalan dgn lancar..amin... :)


>>jija<<

No comments:

Post a Comment