Nuffnang Ads

Mohd. Razib & Azizah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 21, 2011

Mood - sedih la pulak...

seram pulak kire2 harini kan...rase mcm dah setel tp mcm2 belum setle rupenye...makkk..tolong2..

time2 mcm ni kan, sgt2 terase ketiadaan arwah abah...kalau la abah ade kan bagus..kan senang..mak pun xla hr2 susah hati...sape nak hantar mak ke sane...sape nak hantar mak ke sini..tunggu abang2, kakak & adik yg free je..nak harapkan bakal pengantin yg gile kan kerje mcm i ni sampai ke majlis pun xfree2..kesian mak...tapi ape bleh buat, xkan i nak mc kot?mesti la..kene jugak ni..**terpikir2 minggu ni nak amek cuti tipu plak** dah le setahun cume 14hari je cuti kan..kahwin dah amek seminggu, tinggal seminggu...pastu keje sampai lebam la.harap2 bakal suami faham :(

teringatkan mak, kesin sgt2.,sume nak fikir sndri..hrtu balik ckp kat mak, "mak, kalau arwah abah ade kan mesti sume dah settle kan.." mak pun jawab.."mak pun pikir mcm tu jugak"..hmmm...sedih plak mood aku tibe2...Ya Allah..kau limpahkan rahmat ke atas arwah abah..ampunkan dosa2nya...Al-Fatihah.

2 comments:

  1. amin.. kesian nenek :( sorry, angah busy dekat kolej. bakal tak balek sebulan. nnt angah balek, angah singgah sana ye.

    ReplyDelete
  2. hehe..its ok..anjang faham angah kan still study..everything will be fine.hehehee..study rajin2 eh...nnt dapatkan keje yg best2,,jgn mcm anjang, hahaha

    ReplyDelete